STORLEKAR: 53cm, 57cm, 61
FÄRGER: Silvergrå
RAMTYP: Finns som både Unisex och med högt överrör.
RAM: Aluminium.
ANTAL VÄXLAR: 7.
VÄXELREGLAGE: Shimano Nexus 7®.
BROMSAR: Tektro Hydralisk skivbroms fram och bak.
SADEL: Selle Royal.
MOTORPLACERING: Mittmotor.
MOTOR: Bosch Active Line PLUS
BATTERI: Bosch Powertube, 13,4 Ah.
DISPLAY: Bosch Purion
DÄCK: Schwalbe Road Cruiser PLUS, 47mm bredd.
PEDALER: Wellgo.
PAKETHÅLLARE: Aluminium
LÅS: AXA Solid.
BELYSNING: Axa Ledlampor, styrs från display.
GAFFEL: Aluminium.
KEDJA: KMC rostskyddsbehandlad.
VIKT: 22kg
Ord.Pris: 33 995:-
Razer E-go® är en effektiv och fartfylld elcykel, som är utrustad med BOSCH-motor och batteri.
Den kommer med ett BOSCH Active Plus-system, som är bekvämt, tyst och funktionellt.
Batteriet har 500Wh och du får därför en bra räckvidd, så du kan till exempel använda cykeln som pendlarcykel.
Motorn på cykeln sitter i veven vilket gör att du får en bra stabil balans på cykeln.
Med en central motor måste du trampa på pedalerna innan du får hjälp, eftersom den mäter hur hårt du trampar
och ger hjälp därefter.
BOSCH är ett kraftfullt och pålitligt elsystem som kommer med 5 olika körprogram,
så att du kan anpassa din assistansnivå efter din omgivning.
Displayen, som sitter på styret, är en intelligent display som till exempel, när du väljer ett program, räknar ut hur lång räckvidd som finns kvar på batteriet, beroende på hur mycket assistans det aktuella programmet ger.
Displayen visar även din aktuella hastighet och hur många kilometer din elcykel har kört under sin livstid.
Både dam- och herrmodellen kommer i en kvicksilvergrå finish med svarta detaljer.
Det finns intern kabeldragning, vilket hjälper till att förenkla utseendet på cykeln.
Sammantaget har cykeln ett coolt och urbant utseende, vilket förstärks av batteriets halvintegrerade placering.
Med en Razer E-go elcykel får du en dynamisk elcykel som är perfekt för dig som verkligen vill komma igång snabbt.
I augusti 2022 vann Razer E-go Consumer Council think's test av elcyklar med centralmotor.
edömningen ges efter laboratorietester av motorn och elcykelns bromsprestanda. Samt användarnas bedömningar av motorn, hur cykeln mår på bra och dåliga vägar, vid stadskörning och över längre sträckor och hur lätt det är att hantera elcykelns batteri.
Copyright © Alla rättigheter förbehållna
Vi förbehåller oss för eventuella prisändringar och felskrivningar.